POZNAJ SWÓJ MÓZG DZIĘKI STRUCTOGRAMOWI
STRUCTOGRAM - to certyfikowane treningi, które w całości oparte są na badaniach dotyczących ludzkiego mózgu.
Cały cykl szkoleń składa się z 6 dni szkoleniowych, które mogą być realizowane jako jedna wspólna całość bądź osobno.
Krok 1 - Poznaj siebie (szkolenie 1 - dniowe)
Chcesz zmieniać ludzi - zacznij od siebie.
Krok 1 polega na poznaniu i analizie własnej biostruktury, dzięki czemu:
- lepiej zrozumiesz siebie,
- poznasz swoje wrodzone mocne/słabe strony i dowiesz się jak z nimi postępować,
- zaczniesz osiągać zaplanowane przez siebie cele, gdyż dokładnie będziesz wiedział, co Cię motywuje do działania a co wręcz przeciwnie - powoduje frustrację i zniechęcenie,
- zrozumiesz dlaczego czujesz się niekomfortowo realizując niektóre zadania czy projekty i poznasz sposoby, jak sobie z tym radzić.
Krok 2 - Poznaj drugiego człowieka (szkolenie 1 - dniowe)
Zbuduj relacje oparte na szacunku i zaufaniu.
Krok 2 polega na zdobyciu umiejętności rozpoznawania biostruktury drugiej osoby.
Poznając jak działa mózg drugiego człowieka:
- lepiej go zrozumiesz,
- dostrzeżesz jego potencjał,
- będziesz wiedział, jak go motywować, a jak łatwo zniechęcić do dalszej współpracy.
Krok 3 - Poznaj swojego klienta (szkolenie 2 - dniowe)
Pomóż swoim klientom powiedzieć TAK dla Twoich ofert i produktów.
Krok 3 polega na nauce rozpoznawania motywów zakupowych oraz zrozumieniu z czego mogą wynikąć opory przed dokonaniem finalnej transakcji.
Nauczysz się:
- rozpoznawać motywy zakupowe,
- rozpoznawać oporność zakupową poszczególnych biostruktur,
- dobierać odpowiednie argumenty przemawiające na korzyść produktów i usług Twojej firmy.
Krok 4 - Przywództwo i budowanie zespołu (szkolenie 2 - dniowe)
Przyszłość firm stanowią relacje z współpracownikami.
Krok 4 polega na poznaniu własnego stylu przywództwa i nauce dostosowywania tego stylu do potrzeb Zespołu.
Dowiesz się:
- co motywuje pracowników do pracy a co podcina im skrzydła,
- co buduje przywiązanie pracowników do firmy,
- co wpływa na efektywność pracowników a co tworzy konflikty
- jak prowadzić procesy rekrutacyjne, aby zgłaszały się tylko te osoby, których faktycznie potrzebujesz.